Peltz Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Noen som vet om noen som selger en clutch, gjerne forsterket til en Corrado G60, her til lands, eller enda bedre utenlands? Trenger visst ett clutch bytte, virker det som utfra dagens opplevelser... Hiv på med linker og tips.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Hadde oppgradert sachs på min, den holdt den vesle stunda bilen gikk vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by ottar Hadde oppgradert sachs på min, den holdt den vesle stunda bilen gikk vertfall Fikk den en brå død? Har bestillt mekonomen clutch..det holder sikkert en liten stund, om ikke annet.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Org kløtsj er vel godt nok for dei fleste Motorn ga seg fordi den ikkje fekk kjøling, 50 mil stortsett uten vatn.... Idiotmekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by ottar Org kløtsj er vel godt nok for dei fleste Motorn ga seg fordi den ikkje fekk kjøling, 50 mil stortsett uten vatn.... Idiotmekaniker Da tar vell det meste kvelden..så lenge termostat og målere virker, bør det vell normalt sett ikke være ett problem?? Hvordan klarte mekanikeren å ta livet av motoren? Får en original clutch, hvor mye tightere blir den med ny clutch, egentlig? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Peltz Da tar vell det meste kvelden..så lenge termostat og målere virker, bør det vell normalt sett ikke være ett problem?? Hvordan klarte mekanikeren å ta livet av motoren? Får en original clutch, hvor mye tightere blir den med ny clutch, egentlig? Normalt sett ikkje problem... vatnslangane var feilkobla, glemte ein del frå golf1 motorn Har ikkje peiling på kor mykje tightere den blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Jeg har ikke peiling jeg heller. Blir spennede uansett. Da har jeg i såfall byttet en av de store kostbare. Skal bytte rådelager også, men det blir ikke med en gang. Bytter clutch og tannstang nå, så begynner ting å ta seg opp!! Blir spennende å kjenne hvordan clutchen blir etter bytte!! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg