TRYGVE ANDERSEN Skrevet September 9, 2021 Rapporter Share Skrevet September 9, 2021 HEI. VURDERER Å KJØPE DEN NYE LADBARE RAV 4. VURDERER OGSÅ Å KJØPE CAMPINGVOGN CA 1400 KG. HAR SETT PÅ ET FORUM AT GIRSYSTEMET PÅ RAV 4 IKKE ER VELDIG EGNET TIL CAMINGVOGN. LESTE OM EN SOM HADDE HENGER PÅ CA 600 KG OG FORBRUKET GIKK OPP FRA 0,6 TIL 1,2 PÅ MILA OG AT GIRKASSEN MASET HELE TIDEN. ER DET NOEN SOM HAR ERFARING MED RAV 4 SOM TREKKVOGN ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd E Skrevet November 9, 2025 Rapporter Share Skrevet November 9, 2025 Jeg hadde 18 modell RAV4 hybrid ikke ladbar. Den maste mye i motbakker og brukte mye bensin med campingvogn 1400 kg. Toyotaforhandleren anbefalte meg å bytte til ladbar versjon av Rav da den har mye sterkere el-motorer og skal være mye bedre. Jeg har nå byttet til ladbar men har ennå ikke prøvd den med vogna bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg