taxidriver Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Jeg er litt delt i meningen.. Spekulerte litt da jeg skulle kjøpe selv,og kom frem til at det ble emblemfri 4 lyktersgrill,da ALLE har to lykters nå til dags,pluss at jeg hadde 4 lykters fra før.. Kjørte en kompis av meg sin Golf en vinternatt for litt siden,og han har to lyktersgrill,og det var rett og slett skummelt å kjøre med,drittdårlig lys! Men,dette er min mening.. Hver sin smak! hadde 2 lykter på sommeren og 4 på vinteren jeg ;) funka fett det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by audi-maniac hvis man har 4 lykter hva må man ha av deler for å få to lykters front?bare fjerne to lykter og sette på en annen grill? Skulle tru det ja :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Har originale spredere (Grøftelys) Hjelper ikke en skit det ! Det er langt frem det er dårlig lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 2-lykter er finest, og jeg bygger heller om til xenon lys før en 4-lykter i det hele tatt nærmer seg bilen min.. Eneste som er fetere enn 2-lykter er rallye-front. Mitt syn på saken :D EDIT: Skriveleif :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Vet ikke hva jeg mener helt, men går for rallye jeg også. 2 lykter ser bedre ut enn 4. ;) Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 2 lykter er absolutt penest. Bilen ser bredere ut forfra faktisk. Jeg har en grill fra en '82 golf gls som jeg skal sette på min '91 cab, når jeg får bilen tilbake fra salmakeren. Nytt tak er ikke og forrakte. Bare original deler self :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg