taxidriver Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by NoLimit Har du ikke fått deg plass? Raymond da? Har dessverre full bil ja.. Gleder meg stort!! :D skal ikke møte dere gutta fra hamar et sted i oslo da?? er 4 stk som kommer i fra hadeland.. vi reiser ifra harestua sånn ca kl 0730 er ved sinsen 08-0810 ca senest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by NoLimit Kom igjen! DU må bli med nedover stian! :D Jeg håper sterkt at morra mi fører over de penga hu skylder meg, så hvis hu får ordnet det så kjem jeg :D Men jeg synes uansett at jeg ikke har noe særlig å bidra med liksom, men kan jo filme og knipse litt da ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hvis bilen går kommer jeg utover dagen Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Melvold Lundquist Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg kommer også;) Siter 00 Audi A6 Quattro 2,7 bi-T 85 Audi Coupe Quattro 20v T X- 91 Vw Golf 1,6 X- 96 Audi A4 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg kommer vel en tur også.. selv om audien er byttet ut.... Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Skal se om jeg klarer å kommer meg nedover også. Trangt budsjett for tide pga en idiotisk P Bot, forsikring, avdrag, m.mer. Skal ha bilen inn hos Møller i morga, så det står litt på det også. Om bilen blir klar til lørdag altså. Håper det... Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by acoupe Men jeg synes uansett at jeg ikke har noe særlig å bidra med liksom, men kan jo filme og knipse litt da ! Du kjører audi og da har du like mye å bidra med som meg. :) Vi drar fra hamar 08 på lørdag. Drar fra moelv 0720. Møt opp!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by NoLimit Du kjører audi og da har du like mye å bidra med som meg. :) God sagt ! Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 står dere fra oslo langs vegen et sted sånn ca 09-00-09:30, så ser dere oss GARANTERT!!! vi er mange, vi er flere, vi er tøffest!! eller noe? :D :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR står dere fra oslo langs vegen et sted sånn ca 09-00-09:30, så ser dere oss GARANTERT!!! vi er mange, vi er flere, vi er tøffest!! eller noe? :D :D SEFF er vi det!!!! Dere som ikke skal på dette treffet bør stå langs veien med norske flagg og hilse til oss.. dere kommer til å se noe dere sent vil glemme.... en gjeng med gale hedmarkinger i fine biler som cruiser ned til drammen!! :D VI GLÆR OSS!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 skulle faen meg tatt med rekkerten jeg, og vist dere folkevogn-gutta å som virkeli slædde... men rekkerten er tom for bakhjul.. og framhjul... og dynamo.. :P så da blir det tur i golf :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg