Darkstar Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Noen som vet om en får tåkelysene/blinklysene som er i frontfangeren på en Golf III som en hel innsats. Min bror mener å ha sett dette, og har lyst på slike. Men eg finner kun 2 eller 3 delte der tåklys er for seg og blinklys for seg. Håper noen kan hjelpe! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=598 990 kroner Ser ganske brukbart ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Genetic http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_51&products_id=598 990 kroner Ser ganske brukbart ut. Disse er jo to delte. Er på jakt etter noen der alt henger sammen, både tåkelys og blinklys! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 tror Hella har noen glassklare, de er skam rå, men også svin dyre. lurer på om disse er i ett helt stykke. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 jeg har dem fra hella å de er 2 delte... finnes ikke heile lykter til golf 3.. hvis dem ikke er delte kan du ikke sette dem inn:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by vr6R jeg har dem fra hella å de er 2 delte... finnes ikke heile lykter til golf 3.. hvis dem ikke er delte kan du ikke sette dem inn:rolleyes: Ok! Eg er enig med deg der.... Var bare min bror som ba meg undersøke litt. Hva koster Hella sine da og hvor kan de kjøpes? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by vr6R jeg har dem fra hella å de er 2 delte... finnes ikke heile lykter til golf 3.. hvis dem ikke er delte kan du ikke sette dem inn:rolleyes: Any pix? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jeg har bestilt disse: Synes de er feite nok jeg :D Bra pris også, klarglass blinker og tåkelys sett til snaue 1000 lappen mobilsentrum mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Har tenkt å investere et par sånne selv! :) Har du noe bra tips, slik at det ikke blir så mye dugging inne lyktene etter fukt, regn eller vask? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jepp, kjenner en som kjøpte sånne, de dugga fort som faen.... Men vi skrudde de ut en dag, og klemte i silikon i skjøten mellom plastikken og glasset på alle lyktene...Nå dugger de ikke lenger:D Det samme gjelder baklykter.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jeg kjøpte mine på mekonomen.. betalte 1800... de er av skikkelig kjent hella kvalitet... anbefaler dem virkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by vr6R jeg kjøpte mine på mekonomen.. betalte 1800... de er av skikkelig kjent hella kvalitet... anbefaler dem virkelig Noen bilder av disse? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Mandel jepp, kjenner en som kjøpte sånne, de dugga fort som faen.... Men vi skrudde de ut en dag, og klemte i silikon i skjøten mellom plastikken og glasset på alle lyktene...Nå dugger de ikke lenger:D Det samme gjelder baklykter.. Takk for tipset! Skal ta på silikon på alle lyktene rundt om bilen...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Nei dessverre har jeg ikke bilder... siden bilen er nedplukket så ligger de sikkert i en ned støvet kasse i lag med resten av bilen.... utrolig hvor mange deler det kan bli av en liten golf:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Mandel jeg har bestilt disse: Synes de er feite nok jeg :D Bra pris også, klarglass blinker og tåkelys sett til snaue 1000 lappen mobilsentrum mvh mandel Det var fett da. Fikk lyst på sånne selv... Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg