Estrewes Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hvordan er det å ta inn Volvo fra Usa, jeg tenker da mest på en volvo fra solskinnstaten California eller lignende hvor det bare regner et par ganger i året. Kan jo ikke være så rustent da? Noen som har noen bra internettsider med salg av biler? Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Absolutt å anbefale, den jeg hadde fra California var 110% rustfri. Tror amcar folka har litt mer peil på hvem du skal henvende deg til. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Du har ingen hjemmeside som jeg kan sitte å søke etter på? Har SIKKLIG lyst på et perfekt 242 eksemplar. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 hmm, du kan prøve http://www.autotrader.com tast inn zip. feks 45678 der.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Sinnsykt bra side. Jeg fant maasse intressangt. MEN fy å dyrt det var der borte. 11000$ og sånt. Er jo 75 000 der borte det lenge før man begynner å tenkte på avgifter her til lands. Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 fy feite du har hatt mangen 244 er :D Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Estrewes Hvordan er det å ta inn Volvo fra Usa, jeg tenker da mest på en volvo fra solskinnstaten California eller lignende hvor det bare regner et par ganger i året. Kan jo ikke være så rustent da? Noen som har noen bra internettsider med salg av biler? Mvh Emil Skal det lønne seg å ta inn en bil fra statene så må det vere veteran bil.. en duett ellerno :D Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Ja må nok vente litt til de blir veteraner alle samma :P. Jeg har da ikke hatt så mange volvoer hvis det var meg du mente "felge". Har en kompis som er helt syyk til å kjøpe og selge han har holdt styr på hvor mange han har hatt og han har hatt 41 biler nå, og det er bare volvo. Har også hatt noen andre biler da, sierra, A6 og transitt. :D Han er 18 år :op Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg