Alfa Baluba Omega Skrevet Januar 7, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2021 Vanligvis når jeg slår på tenninga, begynner dette gule varsellyset å lyse i ca. 5-10 sekunder før det slukker av seg selv og dieselmotoren er da klar til å startes. I det siste har lyset ikke funket som normalt. Det lyser ikke i det hele tatt, men begynner først å lyse ca. 30 sekunder ETTER at motoren er startet og slår seg av igjen ca.1 minutt senere. Har vært nedi motorrommet og målt ohmen /motstanden på de 5 glødepluggene via en ekstern koblingsboks og alle fem glødepluggene viser ca. 0.78 ohm så det skal ikke være noe i veien med noen av de fem glødepluggene. Dette problemet oppstod når det var ganske kaldt her, rundt minus 4. Har hatt bilen i ca. 30 mnd. men ikke hatt dette problemet før (2001 Daewoo Musso) Takker for alle rødglødende tips ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Juli 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2023 På 1/7/2021 den 3:41 AM, Alfa Baluba Omega skrev: Vanligvis når jeg slår på tenninga, begynner dette gule varsellyset å lyse i ca. 5-10 sekunder før det slukker av seg selv og dieselmotoren er da klar til å startes. I det siste har lyset ikke funket som normalt. Det lyser ikke i det hele tatt, men begynner først å lyse ca. 30 sekunder ETTER at motoren er startet og slår seg av igjen ca.1 minutt senere. Har vært nedi motorrommet og målt ohmen /motstanden på de 5 glødepluggene via en ekstern koblingsboks og alle fem glødepluggene viser ca. 0.78 ohm så det skal ikke være noe i veien med noen av de fem glødepluggene. Dette problemet oppstod når det var ganske kaldt her, rundt minus 4. Har hatt bilen i ca. 30 mnd. men ikke hatt dette problemet før (2001 Daewoo Musso) Takker for alle rødglødende tips 😉 Får prøve og skifte dem Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg