Tarasque Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hei, Jeg har en 94 modell BMW 3 serie 4 dørs, hvor låsen til bakluka har låst seg. Når jeg låser opp med sentrallåsen hører jeg det skjer no baki der men den vil ikke låse seg opp. Nøkkelen virker heller ikke manuellt på den låsen(har aldri virket). Siden bensintanken er i baksetet på disse bilene kan man heller ikke komme til derifra. Noen som har vært borti dette problemet før? Og hva kan jeg eventuellt gjøre for å få den opp? Mvh. Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 verktøykasse på boks.. 5-56? prøvd det? En kamerat hadde samme problemet på en chrysler noen.. vi bare banka inn en skrutrekker vi, og vrengte den opp.. Minuset er att nå er det hore lås ; dvs alle kommer inn.. Men det er da oppe :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 har prøvd å olje den ja.. hvem har isåfall peil på å bryte opp slike låser uten å ødlegge hele bilen? :rolleyes: Har ikke falken eller viking litt peil på sånt? Så kan jeg eventuellt bare kjøpe ny lås.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 hm.. samme skjedde med min, kjørte skutrekkern inn i sylinderen å vrengte :p begge staga til sentralen hoppet av og sylinderen ble kverk.. men betalte 50kr for ny på skrapern fra en gammel coupe. no big deal Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg