kjotpuck Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Selges fort grunnet trenger penger. Normal pris for denne er 6900 og den er helt ny ikke åpnet gi bud! Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg krever ikke normal pris for denne , jeg vurderer alle bud! Trenger penger fort. Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 ikke for å knekke deg fullstendig, men disse går på qxl for 1300-1400kr.. Og det er ny vare Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 det er jeg fullt klar over ettersom jeg kjøpte den der for 1400 kr. De pleier og gå for mellom 1300 - 1900 kr og de oppgir nypris til 6900. Jeg krever heller ikke mere penger for den en mellom denne summen her. Det jeg hadde håpet på var og bli kvitt den ene av dem ettersom jeg plutselig har fått meg 2 stk. Og jeg trenger bare en. Vis det var et ærlig svar ? Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 de er jo meget ypperlige til og sette på subbene da ettersom den er meget kraftig og har mono og stereo og velge mellom. Er ikke billigere på qxl enn det jeg skal ha for den tenker jeg. Jeg vil bare bli kvitt den ene av dem ettersom jeg ikke trenger 2 stk. Pris vil ligge på rundt 1400kr + frakt fra meg kan jeg tenke meg. Så du kan jo se om du kan få det billigere på qxl , men tror ikke det. De pleier som sagt og gå for mellom 1400 - 1900 kr + frakt (107kr?) Men du kan jo prøve så kan du heller vurdere det seinere. Eneste jeg vet er at denne skal bort og selges til førstemann til mølla ;). Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 For å gi et nøytralt svar til "Orph" kan eg si at en pris mellom 1500-2000 ikke er en uting for denne forsterkeren, men mer er så å tro på nissen. Men det enn skal vær klar over er at den ikke leverer på langt nær den effekten som er lovet, sikringene er på 60amp totalt fikk eg vite av en kompis så har den. 2x350wrms kan den nok levere, men dette blir nok i 2 ohm og du kan drømme om å få det i 4.. Ellers så klipperen den lett, så å dra noe store subber på denne ville eg ikke gjort. Men en ypperli forsterker til hattehylle/frontsett, liten subb. Men en ting skal den ha, den har tålt julinga den har fått hos kompisen, og gneistene har stått noen ganger ja.. Men for 1400 så er dette en bra pris vil eg sei, men ikke forvent å få mer en du betaler for.. dette skriv eg ikke for å ødelegge for selger, men når du skriver at normalpris er 6900,- så ja, syns folk bør få vite hva de kjøper.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 huh..kjøpte denne på qxl for 800 jo=) legg den ut på qxl..der er det mange som byr uten å tenke seg om..:D Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Gir deg 900. Er du med på den? Trenger den til en russebil. Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 har faktisk vurdert en slik jeg også, men jeg kjøpte meg en Profile CA600M og 2 subber i går.. :) Men som sagt.. ikke dårlig forsterker til prisen, bare reagerte på det første innlegget ditt, så ut som du skulle ha gull for den :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Nei nei ;) jeg er såpass ærlig at jeg ikke prøver og lure noen og grunnen til at jeg oppga normalpris var at jeg ikke vet normalprisen. Og da tokk jeg samme info som det stod på qxl sin auksjon som var 6900 normalpris. Jeg har solgt denne forsterkeren for 1400 nå. Helt greit og jeg ville ikke drømt om og selge den for så mye mere enn det heller igrunn (vis jeg ikke kom over en liten bortskjemt pappagutt med mye spenn) ;) Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg