gEIRA Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Skulle bytte batteri her om dagen til sentralåsen (fjernbetjent), så sier en fyr at jeg IKKE skulle åpne nøkkelen.. Han mente det er en tidsbegrense på hvor lang tid man har på å skifte batteriet, og rekker du ikke det, måtte nøklene omkodes ellerno.. stemmer det? syntes det hørtes teit ut at man må til låssmed eller bmw fabrikat for å skifte batteri til sentralen. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jeg fikk også beskjed om at jeg ikke måtte bytte batt. på min nøkkel. Stakk til den lokale BMW forhandleren. Kosta meg 60 kr. for nye batt i begge nøklene. Ikke så gale det da. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg