JensK Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Fant et bilde av denne golfen på forumet her engang. Noen av dere som eier denne? Synes den ser vanvittig fin ut. Flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Er vel gamle bilen til HRC på forumet her, såvidt jeg vet. Har ett bilde til av den.. Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Oohhh, nice! Noen som kan guide meg videre rundt bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Ligger flere bilder her... Det er en Golf III VR6 93-modell, og som RaZoR sa, så er det HRC på forumet som bygde opp denne og ble solgt for en liten stund siden. Er vel andre her som kan litt mere enn meg? Hehe..:) Ellers så runder jeg av, at dette er en av de FINESTE Golf III'ene i Norge, sammen med et par andre ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det vil jeg tru ja.. For den ser skikkelig feet ut! Takker for bilder og svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Bare hyggelig! :) Trur faktisk bilen holder til i Oppdal (fortsatt).. Du får PM'e HRC hvis du er interissert i flere bilder, hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg