Gå til innhold

Porsche sporteksosanlegg

Ranger emnet


Martin1979

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vurdere å importere en Porsche 996 fra Tyskland, men bilen som jeg har funnet har en såkalt "Klappenauspuff". Det er en sporteksosanlegg hvor du kan styre selv om det åpner seg noe klappe og lyden blir da mye høyere. Bilen er original utlevert med dette eksosanlegget, men jeg er ikke sikkert om jeg kan få problemer ved registrering ved vegvesenet.derfor lurer jeg på hva dette eksosanlegg egentlig  kalles på norsk, om det er mulig å få den registrert det og om det fantes samme anlegget også i Norge når man bestilte bilen ny  her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår