Instict Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 jeg skal vertfall kjøpe kvalitet neste gang :) De på europris var kule i 3 dager.. Og etter litt over 1 uke er de blitt slitt.. 350,- tror jeg det var med girkule + illeluktende stygg sak rundt rattet.. Det kjennes ut som plastikk.. Men jeg vil ikke anbefale:) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Litt toning på rutene gjør susen. :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Vel nå er det lenge siden sist.. Har fått på 90 fangere, nye vindussveiver og ny endepotte som jeg fikk av en venn etter at den gamle falt av:rolleyes: Har bare bilder av "bbaken" foreløbig.. Ka dokker trur? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Glemte en ting.. Med den nye endepotten (2,5") høres bilen ut som et lite småfly som skal ta av;) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 ser ut som bakfangern henger, det må du fikse. ellers syns jeg du også skal bytte til 88-dører nå som du har byttet fangerne. stort utvalg av felger får du billig hos a-dekk. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hvordan kan jeg unngå at fangeren henger? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Halllooooo! Jeg ser ikke helt hvordan jeg kan unngå at det blir en liten glipe.. Har også byttet fanger forran og så har jeg fått noen nydelige vindussveiver Wolfsburg edition! Bilder kommer senere.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 uorginale fangere har en tendens til å henge (regner med de er uorginale?) , ellers så kan du prøve og bytte til 90 fanger fester på skjermene hvis du ikke allerede har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hei! Jeg skal handle meg nye - Front lykter (slike klare med svart kryss) - Nye foringer (gjerne polybrush el.l) I tilleg er jeg ute etter Gti skjørt.. Noen som har tips på hvor jeg kan få tak i disse godsakene billigst mulig? Ellers så kommer det en oppdatering på bilder i løpet av helgen.. Skal prøve å få gjort noen etterlengtede foto sessions da. Blir for kaldt ute og mye å gjøre på jobben for tiden.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 siden ingen andre poster på tråden får jeg gjøre det selv doh Her er to bilder av pussing av grilllist: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 her er noen bilder etter jeg har montert 90 fanger forran og tåkelys. La ved et koblingsskjema for dette hvis noen lurer på hvordan det gjøres! Med lys av: Med tåkelys: Hva synes dere? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Ble bra :) Har du ikke fått på bredderne enda? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hallais! Takk for sist! Nei bredderne er ikke kommet på enda! Tror jeg må pusse litt rust i hjulbuen først, men det er for kaldt til å lkke enda.. Har ikke garasje. Siden jeg skal lime dem på må det være rustfritt siden de ikke kommer av på en stund! Hadde du kanalskjørt på din gamle? Husker ikke helt.. På Bildelsenteret sa de at vanlige gti skjørt ikke finnes, bare g60? Synes dette var litt rart ettersom jeg mener å h sett det før.. Og du? Fått deg ny golf? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 dette koblingsskjemaet ditt er jo bare av og på da!? mye bedre hvis du setter dem kun til å lyse på fjernlys og parklys (meget enkelt og ordne) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hallais! Takk for sist! Nei bredderne er ikke kommet på enda! Tror jeg må pusse litt rust i hjulbuen først, men det er for kaldt til å lkke enda.. Har ikke garasje. Siden jeg skal lime dem på må det være rustfritt siden de ikke kommer av på en stund! Hadde du kanalskjørt på din gamle? Husker ikke helt.. På Bildelsenteret sa de at vanlige gti skjørt ikke finnes, bare g60? Synes dette var litt rart ettersom jeg mener å h sett det før.. Og du? Fått deg ny golf? en del jettaer kommer med "gti" breddere.. dvs breddere som er like G60, men ikke så breie foran Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg