Baalars Skrevet April 27, 2020 Rapporter Share Skrevet April 27, 2020 Hei Jeg har en Avensis 2009 model og fikk fil på den elektriske parkbremsen. Feilsøkte på verksted og fant at delen måtte byttes mener den har betegnelse 5090. pris ny boks 21500kr pris brukt boks 2990kr Jeg valgte den billigste og fikk den montert på verksted ettersom det halve verdien av bilen for en ny. Det verken jeg eller verkstedet viste var at når boksen var montert lyser fortsatt varsellampen i dashbordet og det opplyses fra toyota at det er fordi boksen må settes opp til bilen. noen som vet hvordan man får fjerna varsellampa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baalars Skrevet April 27, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2020 alt virker som det skal men lampa lyser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actuator Skrevet Mai 28, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2020 Hei, kjøpte du brukt? Då kan det vere fordi VIN-nummeret på delen du kjøpte ikkje stemmer med din bil, har akkurat samme problem på min bil. Har ringt fleire toyota verksted for å sjå om det går an å reprogrammere. Må vel gå an, men hittil ingen kloke svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg