Audimaaan Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Er ikke så veeldig datakyndig av meg,så er det noen som hadde giddet å si meg hvordan jeg får slengt ut et par bilder av bilen min...:rolleyes: ? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 register deg på http://www.photobucket.com .der kan du legge ut bildene dine også tar du bare å linker til bilde adressa på IMG knappen Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet April 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Hmm,jeg får ikke registrert meg der jeg...Noen andre steder? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Heisann. Ta en titt på linken i signaturen min. Der får du forhåpentligvis den hjelpen du trenger. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg