Gå til innhold

koblingsskjema

Ranger emnet


goman

Anbefalte innlegg

Hei!

Fant ett bra,(les enkelt) koblingsskjema for vindusheisbryter til subaru forester her inne fra 2019 da jeg googlet det. Problemet er at det var en forester 2004 mod. og jeg har en 2006. Noen av fargekodene stemte ikke med min bil. Resultatet ble at ingen av vindusheisene virker nå. Det kan jo skyldes andre feil også  da vindusheisen HF ikke virket i utgangspunktet. Men jeg lurer da på: er det noen som har koblingsskjema,(bilde av kontakt med fargekodene) for vindusheis VF subaru forester 2006,ev.elt bilde av kontakten? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår