318i Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Jeg trenger senkesett til min '97 318i. Hvilken butikk har rimeligst komplett sett med dempere? Noen som har gode/dårlige erfaringer jeg bør ta med meg? Pr. i dag sitter det originale fjærer og uoriginale dempere på bilen. Støtdemperene er såpass slitt at det er på tide å bytte de, og da er det like greit å smelle på senkefjærer samtidig... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 kommer jo an på hvor mye du skal senke.men du får BRA senkesett på carstyling.no som heter weitec! billige senkesett vil du ikke ha,har selv testet interalloy som skulle være billig og bra.men bra er det langt ifra,bilen ble myk som fy.vil du ha råe dempere så er det 900kr stk for bilstein dempere,og da har du RÅ dempere :) hvis ikke har du jo sachs osv.... Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318 Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hvordan er det med FK automotive settene i forhold? er det et bra merke man kan kjøpe? Siter - bmw 325i e36 91`mod x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Skal du ha et billig senkesett, så må du handle på http://www.autospar.no, men kvaliteten kan diskuteres.... Jeg personlig synes det er bedre å kappe fjærene, enn å bruke 1200,- på dritt!!! Skal du ha dempere, anbefaler jeg Koni, de er bare rå! yodude Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 GS-bildeler har et sett til 3600+ mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg