Jannis_J Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Jeg har en 2-delt Postert hekkvinge til salgs. Selges for 1200 eller høyeste bud. Ny pris på vingen er 4500,- nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Bilde Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Slik ser den ut. Den er også lakkert sort. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Da står jeg over. Så forresten bilen din på streetmeet. Men var ikke sikker på hvem du var... Fin bil.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephid Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 det er ingen av dere som har eller vet om noen som har et effekt anlegg til v6en som ikke bråker noe sinnsykt?? vet dere hvor mye demping det er i orginal potta?? har prøvd noe thorsovd jallamekk men det bråker sinnsykt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg har en jeg skal selge som er bolt-on til V6. Sebring backbox. Pen lyd i, overhodet ikke for høy. regner med jeg må ha 1200,- for den. Er som ny nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hei. Har dere sett denne posten? (Ligger under "Mazda") " Er det noen som skal ha bøker? Ole skal selge unna biblioteket sitt. http://pub41.bravenet.com/forum/348...8/fetch/324245/ " Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zephid Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 det kan være interesant... har du bilde eller noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Passer veldig fint til Mx3:an nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg