Gå til innhold

Ford transitt connect Bakdør


Lijenta

Anbefalte innlegg

Hei!

Da bilen kom fra verkstedet så fikk jeg problemer med bakdøra på connecten fra 2012. Den ville ikke alltid låse men nå så vil den ikke låse opp. Jeg har prøvd å olje men det funker ikke. Har prøvd å bruke nød åpneren innenfra men det funker heller ikke. Handtaket bak må en dytte til for å få helt inn. Noe som gikk lett før den var på verksted. Bakdøra er skitten. Er det noe jeg kan gjøre? Har hatt bilen i ca tre år og har aldri hatt problemer med døra og har brukt den nesten hver gang jeg er ute og kjører siden jeg har hunder baki bilen og dem er mye med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår