Gå til innhold

Natt 1 mai flyttet fra Nordbyen til Foksrød

Ranger emnet


Natt1mai

Anbefalte innlegg

Originally posted by luzifer

Snakker vi pizza på den vanlige plassen, eller skal vi ta en titt på Kong Sverre i byen... Masse parkering og muligheten for flere å kunne møte opp?

 

Sverre er vel greit.

 

 

Originally posted by Hans

 

Heheh, ting tar tid ja :) Trenger bl.a en fordeler og no felger.. Kan ikke kjøre mer med de jeg har, dem detter snart av.. Lurer litt på dekk og felga som sto på den grønna familievogna da den ble kjøpt, kjipe felger men 295 bak da ;)

Jeg er klar for pizza!

 

Har en HEI-fordeler liggende, med tennpluggledninger oxo.

Brukes ikke siden jeg har gått over til MSD. :)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hans

 

Heheh, ting tar tid ja :) Trenger bl.a en fordeler og no felger.. Kan ikke kjøre mer med de jeg har, dem detter snart av.. Lurer litt på dekk og felga som sto på den grønna familievogna da den ble kjøpt, kjipe felger men 295 bak da ;)

Jeg er klar for pizza!

 

Jupp, kjøp de hjula. Tror de hadde kledd bilen din. Jeg hadde sånne på Camaron min... Og så er det litt størrelse på de oxo. Menneh tror du må treffe gammer'n på en god dag for å få kjøpe de, han skal jo ha ET street på de felgane.

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by luzifer

 

Jupp, kjøp de hjula. Tror de hadde kledd bilen din. Jeg hadde sånne på Camaron min... Og så er det litt størrelse på de oxo. Menneh tror du må treffe gammer'n på en god dag for å få kjøpe de, han skal jo ha ET street på de felgane.

 

Snakka med han om dem her om dagen.. Fikk en cirkus pris på dem oxo.. Spørsmålet er om jeg får plass bak..

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gammern

forbanna... bare å slure istøkker alle hjula....

 

Hihi... det hørtes jævelig artig ut, vi driter i hans og så brenner vi de opp isteden.

 

Menneh... åssen er det med folk her da? Skal vi satse på en pizza på Kong Sverre i tbg, før vi stikker videre? Rundt kl 18? Der er det jo godt med parkering oxo hvis flere vil slenge seg på...:roll:

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

 

Heheh, ting tar tid ja :) Trenger bl.a en fordeler og no felger.. Kan ikke kjøre mer med de jeg har, dem detter snart av.. Lurer litt på dekk og felga som sto på den grønna familievogna da den ble kjøpt, kjipe felger men 295 bak da ;)

Jeg er klar for pizza!

 

Her kommer unskyldningene på løpende bånd både jeg og Ratata har HEI fordeler med ledniger liggande.

 

No felger med dekk har vi sikkert også liggande vet jeg har fire med dekk som sikkert kan lånes ut.

 

Så ut med fingern og skru som en gal...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Her kommer unskyldningene på løpende bånd både jeg og Ratata har HEI fordeler med ledniger liggande.

 

No felger med dekk har vi sikkert også liggande vet jeg har fire med dekk som sikkert kan lånes ut.

 

Så ut med fingern og skru som en gal...

 

Era

 

Motatt og godtatt :D

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Her kommer unskyldningene på løpende bånd både jeg og Ratata har HEI fordeler med ledniger liggande.

 

No felger med dekk har vi sikkert også liggande vet jeg har fire med dekk som sikkert kan lånes ut.

 

Så ut med fingern og skru som en gal...

 

Era

 

Begynner å hjelpe på nå, kan muligens sette den i bilen i morra ;)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gammern

forbanna... bare å slure istøkker alle hjula....

he he he

Rota deg inn her oxo? :D :D :D

 

Originally posted by luzifer

 

Hihi... det hørtes jævelig artig ut, vi driter i hans og så brenner vi de opp isteden.

 

Menneh... åssen er det med folk her da? Skal vi satse på en pizza på Kong Sverre i tbg, før vi stikker videre? Rundt kl 18? Der er det jo godt med parkering oxo hvis flere vil slenge seg på...:roll:

 

Greit for meg.

 

Originally posted by Hersker Hans

Tar meg en tur nedover med BMWeen (litt trykk på W'n det er litt snobbette bil skjønner dere :))

 

Flottgings snobben!

 

Originally posted by Hans

 

Begynner å hjelpe på nå, kan muligens sette den i bilen i morra ;)

 

RASKA PÅ!! :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by luzifer

Oooopss...

Tror faktisk jeg var så heldig at jeg vant topp-pakningsbytte idag, mazze vann i olja igår. ;( Menneh, fixere vel rett etter jobben tenker jeg.

Hans: Hørte registeret var like bra som det du hadde...:( Kiiipt, men jeg hadde min sterke tvil til det registeret.

 

Blir Sorte Ridder klar med sin Sorte Hingst til i morra?? :D :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

 

Blir Sorte Ridder klar med sin Sorte Hingst til i morra?? :D :D

 

Neh... Kjører lastebil! Gidder ikke stresse, mangler sjalte-akselen på kassa. Den som stod der var skeiv. Prøver å få tak i, menneh ekke så lett. Hvis det er noen som har denne akselen liggende er det bare å hyle. D er altså den akselen som går inn i kassa som sjalter gira. Og det er en Th-400

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår