Gå til innhold

405 SRI vurders solgt billig

Ranger emnet

Mr. Aerodeck

Anbefalte innlegg

Peugeot 405 Sri vurderes solgt til en billig penge. Bilen er en 88 modell med 273k på klokka. Nye sommerdekk i fjor, og nye vinterdekk i vinter. Utstyr: Servo, sentrallås, el vinduer på alle 4, el takluke (treg), el speil. setevarme, tåkelys, motorvarmer, hengerfeste, sports seter (samme som i MI16). Motoren er en 1,9 injection motor på 125 hester. Skal visstnok dra 0-100 på 9,5 og toppe 200. Dette er ikke testet (ennå) Billig i drift. Drar rundt 0.7 - 0.8 på langkjøring. med 2 folk i bilen og en del bagasje. Bruker bittelitt olje. Må fylle en liten skvett en gang i måneden sånn ca. Vil si motoren er i brukbar god stand til å ha gått såpass som den har gjort.

Bilen har nye plugger nå nettopp, ny olje, oljefilter, bensinfilter og bremseklosser forran i vinter.

Bilen er langt i fra strøken for å si det sånn. Den krever en liten porsjon kjærlighet før den er pen. Akkuratt nå starter den faktisk ikke. Men dette er jeg rimelig sikker på at skyldes at tenningsmodulen er gått. Har ikke tid til å få ordna det nå pga russetida. Det er også litt overflate rust rundt takluka som jeg holder på å ta, og det var også lit overflaterust i kanalene og i hjulbuene bak som jeg har ordna. gjenstår bare litt lakk i buene bak. Det er også litt steinsprang på panseret som bør fylles igjen for at det skal se ålreit ut. En låsemotor i den ene døra bør byttes, men dette kan skaffes på høggern for en slikk og ingenting, og tar toppen 1-2 timer å bytte. Bakfjæringa er også en smule røten. Foringene eller hva det nå er for noe har satt seg fast (typisk problem på 405) så den er smule ubehagelig på humpete vei, men funker greit nok på god, flat vei. En komplett bakstilling kan skaffes på en skroter for en ca 2tusen kroner.

Bilen er som sagt ingen perle, men kan fint ordnes opp til å bli ganske pen. Grunnen til at jeg selger den er at jeg ikke er så keen på å fixe den opp selv, og selger den heller billig til en som har ork og tid til å ordne den. Har heller aldri vært noen stor fan av fransk bil.

Kom med bud. Selger den IKKE for noe under 10 tusen. Gidder ingen å komme med et vettugt bud beholder jeg den heller å fixer den opp selv.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av skjønnheten:

405%20h+©yre%20side.jpg

405%20bakfra.jpg

Har ikke bilder av interiøret, men det er grått. Taket er noe misfarget pga iherdig røyking, men ellers ser det ganske bra ut

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kan frakte? joa. mulig jeg kan få til det. Har noen kontakter så det er mulig det kan fixes litt billig.

Men til narvik kan det fort koste litt. Hvor mye kunne du være villig til å gi a? Bilen er i utgangspunktet en god bil, men som trenger litt kjærlighet. Er ikke så sikker på om den kjærligheten kommer til å komme fra meg desverre.. Jeg er litt uenig med meg selv for tida om jeg skal beholde den og ha den som bruksbil til jeg får råd til noe bedre etterhvert eller bare selge den og kjøpe meg en drittbil til max 3-4 tusen spenn som jeg kan gi fullstendig faen i. Kom med et vettugt bud så vurderer jeg det (over 10 lapper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider