sniper22 Skrevet Juli 27, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2019 Har byttet bremser på bilen etter EU kontroll, skiver,klosser,calipere samt bremsesko for håndbrekk. Det er veldig lav pedal på bilen.må nesten tråkke til bunns før den tar. Den var slik før eu kontroll også men fikk ingen anmerkning for det. Skiftet hovedsylinder da jeg tenkte det var den som var synderen,men hjalp ikke. Har luftet flere ganger og mener det ikke er luft i systemet....noen tips her??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltaine Skrevet Juli 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2019 Eneste jeg kan tenke med utenom luft er at du har en eller flere bremseslanger som blir "ballong" når du tråkker på pedalen. Det er vel strengt tatt noe de burde anmerket på PKK, samme med lav pedal egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniper22 Skrevet August 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2019 Tja...jeg skal få med meg en og sjekke dette...Takk for tips...-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg