Passelat Skrevet Juli 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2019 Passat 2001 130 TDI, chippet til 170 hk. Bilen har gått prikkfritt (og som en kule) siden chipping i fjor vår. På en langtur så mistet jeg plutselig ALT trøkket under kjøring, bilen gikk i maks 50 km/t hvis den så mye som luktet en oppoverbakke. Det virker som om turboen har totalt sluttet å fungere... Jeg har tidligere hatt lignende problem, da var det en vakuumslange som hadde hoppet av. Jeg har sjekket disse slangene nå, men de ser ut som om de sitter på der de skal. Noen som har noen tips...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat Skrevet August 1, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2019 Nå har bilen merkelig nok oppført seg som før i lengre tid. Så de ovennevnte symptomene er rett og slett forsvunnet, og bilen går "som ei kule" igjen. Tommel opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF1968 Skrevet September 17, 2019 Rapporter Share Skrevet September 17, 2019 Hade en passat 2001 som hva som du beskriver og feilen kom og gikk med noen mån mellomrom,, fikk mange tips om ladetrykk sensor,luftmengdmåler men viste seg etter mye skruing og feilsøk att det var ett litet hull i en slange till vakumklokken som sitter frem på høer side ser ut som en liten rund boll og sitter ganske langt ner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat Skrevet September 18, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2019 Supert, takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg