Torven Skrevet Mai 11, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2019 Hei. Er det noen som har en enkel løsning for og koble opp ekstern 12v batteri(på ev sekketralle) for og sjekke hengerkontakt. vil da ha mulighet for både 7 og 13 polet uten og bruke overgang.... Mener jeg har sett noe sånt på verksted en gang.... Gjerne bilder, et slags koblings sjema eller video..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltaine Skrevet Mai 13, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2019 Regner med at du skal bruke det på hengere? Testverktøy til bilstøpselet finnes det flust av og koster ikke mye penger heller egentlig. Eneste du trenger er som du sier et batteri, litt ledning, en boks å ha det i er greit, en 7 og en 13 polt kontakt, og en oversikt over standardkobling for disse. Om du vil være fancy kan du koble med brytere også, ja også en sikring bruker å være lurt å ha. http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/88983-testlampe-for-tilhenger/&do=findComment&comment=943898 ^ Noe sånt du mener? Personlig bruker jeg bare en booster eller et batteri og strømsetter en og en krets om jeg ikke har en bil å koble hengeren på. Vi har flere utgaver av hengerkretstestere på jobben men det er lettere å bare sette strøm på en og en krets i mine øyne. Mener de selger både 7 og 13 leder ledning på Bilrema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg