aleto12 Skrevet Mai 9, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2019 Har bytta alt på bremsene, men merker fortsatt at bremsen ikke er myk når jeg bremser. Er myk halvveis og der stopper det. Hvis jeg skal få bremsen helt ned, så er det den andre halvdelen som er hard og når jeg tråkker hardt, så kommer det skrapelyd og da bremser bilen ekstremt hardt! Merker det på andre biler at bremsene går helt inn og er myke, men Audien min er jævlig! Noen som har peiling på hva som kan være galt med bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 10, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2019 Om du har byttet alt så regner jeg med at du har byttet calipere også, isåfall har du luftet dem riktig så alt der er bra der? Sjekk om vakuumet sitter på plass, eller om det er lekkasje på slangen. Om ikke noe feil der så kan det være selve sylinder bremsekraftforsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleto12 Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2019 Alt er nytt. Bytta caliperholdere også. Vakuumpumpa er også bytta. Har hørt at det kan være bremsekraftforsterkeren, men da fikk jeg vite at bremsen skal være hard om det er den delen. Men er jo bare den som gjenstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 11, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2019 Men har du fått lufta ordentlig? Og sjekka vakuum slangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg