golfrider Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Bør en få justert forstillingen etter at man har byttet dempere forran? Synes jeg har lest noe slikt, men skjønner ikke helt hvordan den kan forandre seg slik som demperne er festet i hjulopphenget (med 2 festepunkt nede, strak demper opp i festet oppe burde det jo bli akkurat som det var før byttet?) Noen som vet? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hvis du har merka opp hvordan den gamle demperen var festet nede og satt den nye på plass innenfor merkene så trenger du ikke det, men har du ikke gjort det så kan det være lurt å ta en kontroll. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Men med de to skruefestene vil jo demperen bli festet på nøyaktig samme plass, eller? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 nei, vil nok ikke det, hullene til boltene på demperen er litt større en selve boltene, hvertfall i mange tilfeller, men på orginale dempere så burde de være like. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Jeg bruker de orginale demperbeina som festes til hjulopphenget.. Har byttet dempere, fjærer samt diverse sønderrustede deler på alle fire hjul. Et sant helvete å få fra hverandre driten.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Trenger ikke å ta forstilingen!! vis den skal bli skeiv etter du har skiftet dempere må demperene dine vært bøyde eller noe, som det er stor sannsynlighet for at de ikke har vært!!! Skift å kjør!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 De to skruene nede på demperen endrer camber vinkelen. Hullene er oale - og her justerer du denne vinkelen..... Sparer kjapt inn pengene på en forhjulskontroll om du har litt dyre dekk og vinklene er gale slik at du sliter ut et sett dekk kjapt ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Jeg skal undersøke saken.. Hvor mye koster en forstillingskontroll? Har blakket meg helt på mitt lille demperprosjekt. Har aldri sett så mye rustede deler og knekte skruer. Blod, svette og tårer! Hvordan legger man ut bilder? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 jeg betalte 800kr for forstillingkontroll, da kontrollerte de alt, det var ikke på et merkeverksted. For å legge ut bilder må du først ha en plass å lage de på, f.eks .http://www.photobucket.com Der laster du opp bilder som du kan legge ut på her. Trykk på img og kopier inn adressa til bildet Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg