Ammans Skrevet Mai 3, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2019 Hei noen som vet hvordan jeg gløder en Volvo v60 1.6 diesel KEYLESS ? står ikke noe i instruksjonsboken og bilen starter med en gang nesten når jeg trykker startknappen. er min første diesel så ble skeptisl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltaine Skrevet Mai 4, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2019 Vil tippe at den ECU bestemmer når det er nødvendig å gløde dersom den motoren har glødeplugger, ukjent med de små dieslene som Volvo bruker, mener det er en PSA motor det der. Tror det er glødeplugger i de. Uansett, så vil jeg nok tro at den gløder når den finner ut at den vil det, og da er nok det eneste du merker at det tar litt lengre tid før starteren legger inn etter du trykker på knappen, kanskje du får en beskjed i dashbordet eller en glødelampe som tenner. Normalt sett starter gløding når tenning settes på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg