Kamillag Skrevet Oktober 18, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2018 Hei. Jeg har en Audi A4 B7 2005 modell. Det kommer opp feilkode på luftmassemåleren i bilen, den har vi nå byttet 2 ganger, og slettet feilkoden etterpå, men feilkoden og motorlyset kommer bare tilbake igjen. Jeg tenker om det kan være noe annet galt som utløser feilkoden på luftmassemåleren? Feilkodene som kommer opp er: P0101 og P0183. Noen som har erfaring/tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 18, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2018 Trur jeg ville ha fikset P0183. Er nok den som er feilen her, du har en defekt drivstoff føler/sensor. Bytt så tenker jeg den blir i gjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamillag Skrevet Oktober 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2018 Takk, da prøver jeg det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Oktober 24, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Sjekk om det er lekkasje på innsugsslanger/innsug (etter luftmassemåleren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamillag Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Takk, will do :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg