Jump to content

gps oppdatering

Rate this topic

sveinsvein
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Puppetwar
      Hei, har nettopp gått til innkjøp av en Volvo S60 2005 Mod og prøver og få opp den skjermen som kommer opp fra dashbordet! Er til navigasjon. Ikke at jeg tror det vil bli mye brukt håpet mitt var at du kunne pakke hvilken som helst dvd i den. Spilleren står bak i bagasjerommet, den virker som den skal når du trykker CD ut, da kommer den ut fint men man må manuelt presse den inn, ingenting som henter den.... skjermen framme reagerer ikke i heletatt på hverken fjernkontroll eller ved og holde enter knappen bak rattet jeg hørte skulle funke! Noen som har hatt trøbbel med sin og har en fix? Legger ved bilder får ikke lastet opp bildene her så skal få de opp noe sted og linje i kommentarfeltet :) på forhånd takk for hjelp
    • By tryggen
      Hei, jeg har en Peugeot 2008 2014-modell hvor navigasjon har stoppet å virke. Dvs. GPS posisjonering virker ikke. 
      - Er dette en feilfunksjonering fra GPS antennen eller mottager? 
      - Hvor en antennen plassert?
      - Kan det være irret kontakter noe sted?
      - Kan en software oppgradering hjelpe? Er i tilfelle dette en gratis oppdatering?
      - Ideer om andre årsaker?
      PS! Forøvrig er ikke 2008 nevnt som egen modell under Peugeot 
    • By Tanja
      Hei!
      Ny eier av gammel bil ! :-)
      Har noen en manual på hvordan man skifter ut dvd'en til gps'en i en 2006 Subaru Forester 2,0 X 1L automat ?
      Jeg vet ikke engang hvor den sitter... og har lett nettet rundt, men finner ikke dette. Bildet er lånt fra en annonse om en tilsvarende bil.

• By Deia76
      Jeg har en MINI Countryman 2014 som trøbler med navigasjonen. Plutselig viser navigasjonen helt feil. Jeg befinner meg langt fra anvist område, og det virker til at retning nord/sør er stikk motsatt. Noen som har tips på hva dette kan være, og hva som eventuelt må gjøres for at navigasjon skal fungere igjen? Alle tips mottas med takk :)
    • By ØrjanG
      Hei folkens! Har en ML 270 cdi 2003 modell hvor navigasjonsskjermen er helt hvit. Er helt hvit uansett hvilken funksjon man velger. Har løsnet enheten og sjekket for løse ledninger, men ingenting å finne. Noen som vet hva det kan være? 
      Og er det noen som har lyktes med å programmere de integrerte garasjeport åpnerne i taket? :D har fulgt noen videoer på youtube, og instruksjonsboka, men ikke noe hell. 
      Hilsen Ørjan.
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy