[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 denne ville jo passet fiiint i golf'n ?? masse på ebay da... mer Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg pleier å bruke ets.translation.com og legger ved både den engelske og tyske teksten, det går greit det. Når du spør om de kan sende den til Norge og gramatikken ikke er helt 100 tror jeg ikke at de bryr seg mye om det. Tysk-Norsk ordliste er også fint. Mange ord ligner jo endel på norsk og engelsk også, så du kan tippe ut fra sammenhengen osv. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 kan sitte å fråtse i flere timer på ting & tang på ebay. det er bare det at pengene ikke alltid strekker til. å man må beholde husfreden hjemme... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 haha.. gla jeg ikke er i de skoene enda... ;) men må innrømme at det bææsje skinninteriøret var naiiisj...!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg