[kj] Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Er det noen hobbytyskere her som kunne tenke seg og være behjelpelig med evnt. og skaffe en skinninredning til min passat ??? jeg trenger bare en mellommann/kvinne (kan jo ikke drive med diskrimininering her) Skinn seter Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 hva trenger du hjelp til ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 har seg slik at tysken min er relativt dårlig ;) og er da mest ute etter en kontaktperson, mellom meg og den evnt. selgeren... fant en innredning til Sete Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Mer Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 du kan jo bruke denne oversettelse siden... eller så kan jeg hjelpe deg har bestilt mye fra tyskland. når du kjøper så store tingen så vil dem at du henter det der nede http://babelfish.altavista.com/ Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 hmmm henter der nede jaa... hvor mye tror du frakten kan komme på da..? er ikke akkurat noe keen på en tyskertur nå ;) hehe eller kjenner du noen som er der rett som det er? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by [kj] hmmm henter der nede jaa... hvor mye tror du frakten kan komme på da..? er ikke akkurat noe keen på en tyskertur nå ;) hehe eller kjenner du noen som er der rett som det er? det er nok ganskje dyrt.... du kan jo ringe "schenker" du kjører mye på contigentet, problem, er at tyskerne ikke gidder å styre med å frakte dette rundt omkring, å sende det med posten er grise dyrt.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 husk hvis du tar det inni landet via en speditør så må du tolle det inn, 24 % moms.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg er "hobby-tysker". Men skjønte ikke helt hva du trengte hjelp til? Skal jeg bare oversette annonsen hans? Eller vil du sende han en mail/brev på tysk? Bare skriv det på norsk til meg så skal jeg oversette det for deg. Hadde ikke stolt så mye på de tolke programmene som finnes.. blir veldig mye grammatikkfeil der. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hvorfor ikke skrive på engelsk...... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 joajoa.. greitnok og skrive på engelsk.. men så er det det og få smelt seg inn på det ebay greiene... greit nok og søke, men og fylle inn histenogpisten... tenkte mest på noen som var på ebay fra før, som kunne kontakte personen, og gi bud etc... men er jo som pumpedyse sier da, det med frakt - tenkte jo ikke så mye på det... :( Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 hvis jeg hadde fått tak et interiør til rett pris i nordtyskland så hadde jeg nok slått til, det koster i all verden med en tur ned da... da tar du ut alt interiøret ditt før du reiser. å setter alt sammen inn når du henter det. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 hehe, sier noe der ja.. har du sjekket ebay du da..?? ligger jo sååå utrolig mye rart på ebay ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 kanskje ikke riktig farge da... men seter Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 eller denne men er det ikke slik at man ikke trenger og betale toll for bilting..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg