HeDEviL Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hallo! Jeg har en 200SX S13, og fikk feilsendt en pakke med Border R33 styling istedenfor motor en gang (ikke spør). Uansett, måtte jo prøve stylingen på bilen, blei ikke så bra på S13, men blei ganske greit på Mazda 626'n til en kompis av meg. Så hvis noen har lyst å tilpasse denna litt hadde det vert konge ! MVH Kjetil Riisnes Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 sku tatt bildet i dagslys, var skikkelig mørkt det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Dagslysbilder ønskes! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeDEviL Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hmm det tenkte jeg ikke på :S Men nå er fangern sendt tilbake så nye bilder er nok ikke mulig :( Siter 91 200SX S13 Blitt prosjektbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg