DagArne Skrevet August 21, 2017 Rapporter Share Skrevet August 21, 2017 To spørsmål. Hadde en liten service på bilen og fikk beskjed om at bremseskivene foran må skiftes og at stempelet i caliper på høyre side ikke går tilbake. Kjekt å vite før EU-kontroll neste år. Noe jeg bør passe på når det gjelder overhaling av caliper bak? tenkte å kjøpe et overhalingssett og bytte pakninger på den. Bytte bremseskiver ser jeg for meg er mer komplisert, får det nok av, men vil jeg kunne ødelegge lageret ? Hvis jeg gjør det så har jeg ikke verktøy til å sette på nytt. Usikker på hvor komplisert det er å bytte. Ser lett ut på Youtube. Bytter ikke skiver før neste år uansett til EU-kontrollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet August 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2017 Hvordan kan dem skrive at håndbremsmekanisme på høyre caliper ikke returnerer når jeg klarer å snu skiva når håndbremsen er av og får full bremseeffekt når jeg tar på handbrekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg