guyharris Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Bilen har kjørt 152.000km. Selger hele bilen til kr. 30.000,- , eller følgende deler: Motor 3.0l, 7M/GE Automat girkasse Diff Dør Skinn interiør blå Bakluka 5 originale alufelger m/dekk Frontruta Sidevindu Styring Servopumpe Airconpumpe Baklys Frontlys Blinklys Støtfanger foran Støtfanger bak Andre deler? Ring 90074128 eller email: guy@jazz-consulting.com for informasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guyharris Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Det var nå dyrt nok. Obs. frontrute kan du nok bare glemme å selge, er ikke mulig å bruke opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guyharris Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Det er nok vanskelig, men ikke umulig, m.h.t trikksing med forsikring o.s.v.! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Selv om frontruta er limt kan man skjære den ut og bruke den på en annen bil. Bare å gjøre rent og lime den på plass igjen. Det er nok litt værre med hovedlys som assymetrien går "feilveien" på, samt at knappene for el vinduer etc vil stå på høyre døra? Dette kan vel kanskje flyttes over til venstre dør? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guyharris Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Ja, bryttere / knappere flyttes lett over til andre døra. Har nettopp sjekket! :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by TurboKnut Selv om frontruta er limt kan man skjære den ut og bruke den på en annen bil. Bare å gjøre rent og lime den på plass igjen. Det er nok litt værre med hovedlys som assymetrien går "feilveien" på, samt at knappene for el vinduer etc vil stå på høyre døra? Dette kan vel kanskje flyttes over til venstre dør? Har nok prøvd å få ut noen sånne ruter hele, men jeg må nok kjøpe meg en ny rute ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by guyharris Bilen har kjørt 152.000km. Selger hele bilen til kr. 30.000,- , eller følgende deler: Er ikke dette billig da ? Noe gale med bilen ? Hadde glatt kjøpt den for 30 visst jeg skulle hatt bil no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guyharris Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 er ikke norsk registrert. Den har høyre rat! Kan bare selges som delebil, med mindre noen vil betale importavgiften o.s.v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by ubar Er ikke dette billig da ? Noe gale med bilen ? Hadde glatt kjøpt den for 30 visst jeg skulle hatt bil no Nei det er ikke billig, jeg kan selge deg en 88-89 supra TURBO billigere enn det, med rattet på rett side, faktisk når jeg tenker meg om, så har jeg 3stk stående. MVH Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guyharris Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Lykke til! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 er det bra sideruter på bilen? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guyharris Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Glasset i seg selv er i bra stand. Hvor mange trenger du? (du mener vel bare side rutene, og ikke vinduene på dørene?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 tenkte på dør vinduene :) glemte meg litt.. mine har fått noen små riper i seg... så hadde vært greit å byttet de ut med noe freshe vinduer :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg