pushback Skrevet Juli 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2017 Hei! Kort og enkelt, jeg så litt på forumet, men fant ikke noe relevant. Jeg har lyst til å installere en system for bruk av frityrolje, og i den forbindelse lurer jeg på om bilen er for ny. Spesielt lurer jeg på om det er elektronisk innsprøyting på disse bilene eller ikke. Det er en Golf 2006 105 hk diesel bruktimport. Noen som vet om dette lar seg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.