eGtTurbo Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Er det noen av deres om har original eGT P10 her som har senket bilen? Noen sier at senkefjærene til eGT er enda kortere enn senkefjærene til vanlig 2.0 P10. Andre mener det er samme senkefjærene. I mitt hode skulle vel eGT senkefjærer være enda kortere siden eGT er senket originalt. Og kanskje enda litt stivere enn vanlig 2.0 P10 senkefjærer. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by eGtTurbo Er det noen av deres om har original eGT P10 her som har senket bilen? Noen sier at senkefjærene til eGT er enda kortere enn senkefjærene til vanlig 2.0 P10. Andre mener det er samme senkefjærene. I mitt hode skulle vel eGT senkefjærer være enda kortere siden eGT er senket originalt. Og kanskje enda litt stivere enn vanlig 2.0 P10 senkefjærer. Min eGT er senket.. men den er ikke lav nok.. :( Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Kan ikke si det ser ut som at eGT'n min er senket no ekstra, men den virker lavere pga. front-/bakfanger og skjørt. Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 en kompis av meg har en senket SLX og speilhøyden på våre biler er lik så.. Er jo mulig at forrige eier av bilen min hadde kjøpt den med senkesett uten å vite om det. Men etter det jeg vet er min original høy, og er da på nivå med en senket SLX. Fint om noen kunne oppklart dette et eller annet vis. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Sjekket nettopp med servicemanualen, eGT'n er litt lavere originalt ja. Scannet siden og la den ut hær: http://tnett.no/osteffensen/web/primera/P10_SDS_Coil_Springs.jpg dersom noen vil se forskjellen på modellene. :) MERK: Dette er foran, hadde ikke SM til bakhjulsoppheng her. Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Eg har eGT originale fjøre ligganede visst nokken vil sammenligna med andre.. :D Men det stemme vel det han seie øve her :D Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 De er litt lavere, hvor mye vet jeg ikke. Jeg har senkefjærer fra H&R de har passe høyde :D Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 hvor kjøpte du de ?! Jeg finner nemlig bare H&R senkefjærer til vanlig 2.0 Primera. Må jo ha til P10 eGT! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by eGtTurbo hvor kjøpte du de ?! Jeg finner nemlig bare H&R senkefjærer til vanlig 2.0 Primera. Må jo ha til P10 eGT! hmm...trodde jeg hadde svart på denne før, men da prøver vi igjen: De satt på bilen når jeg kjøpte den, ferdig senka med andre ord, aner ikke hvor han fikk tak i de. men som sagt, det er H&R, så sjekk på http://www.needforspeed.co.uk om de har til din bil. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg