Gå til innhold

Kakle lyder forstilling, slark drivverk 2012mod

Ranger emnet


KT1

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2012mod lang 4x4 hiace som er gått ca 150T km. Når jeg kjører på humpete vei får jeg kaklelyd i rattet, antakelig fra rattstammen! Har vært på verksted de kunne ikke finne feilen, mente det måtte være lenger "ned" i forstillingen og at lyden forplantet seg.... Dette er jeg ikke enig i, mener bestemt at lyden kommer fra innfesting mellom ratt og rattstamme! Noen som har vært borti liknende?

Jeg har slakke en eller annen plass i drivverket. Når jeg for eksempel girer ned merkes det samt at jeg hører det... Noen son vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
På 24.4.2017 den 9:59 AM, KT1 skrev:

Jeg har en 2012mod lang 4x4 hiace som er gått ca 150T km. Når jeg kjører på humpete vei får jeg kaklelyd i rattet, antakelig fra rattstammen! Har vært på verksted de kunne ikke finne feilen, mente det måtte være lenger "ned" i forstillingen og at lyden forplantet seg.... Dette er jeg ikke enig i, mener bestemt at lyden kommer fra innfesting mellom ratt og rattstamme! Noen som har vært borti liknende?

Jeg har slakke en eller annen plass i drivverket. Når jeg for eksempel girer ned merkes det samt at jeg hører det... Noen son vet hva dette kan være?

Hei , har det samme problem ang kaklelyd i ratt / rattstamme , har du funnet ut noe ang dette ? Jævlig irriterende lyd , har en 2011 4x4 hiace kort type 75000 Km

Jeg skal begynne å forske på dette når jeg for tid , men hadde vært fint hvis noen hadde noen tips om hvor man skal begynne å lete ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår