Movikon Skrevet April 8, 2017 Rapporter Share Skrevet April 8, 2017 Hei. Jeg har nylig anskaffet meg en hjemmesveiset tilhenger med tilhörende båt. Hjullagrene på denne tilhengeren er rimelig dårlige og må byttes. Imidlertid sitter det en låsering som må ut för jeg kan ta ordentlige mål og bestille lager. Jeg antar at låseringen sitter skrudd med gjenger, da det ser slik ut. Låseringen sitter meget hard; jeg har banket, slått, varmet, bannet og brukt luftmeisel. Allikevel rikker ringen seg ikke. Er dere enige ut fra bildene i at dette er en ring som skal skrus ut, og ikke fjernes på noen annen måte? Mvh Movikon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet April 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2017 Liten oppdatering: Fikk den ut ved å skru (den var links/venstregjenget) etter å ha varmet, bannet og slått i flere timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg