vw golf22 Skrevet Oktober 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Hei!Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne en butikk eller netsted hvor man finner nytt lydanlegg.Jeg har ikke lyst til å bytte høytallerene men bare hovedkonsollen på dashbordet. kanskje noe med touch eller en litt større skjerm.Hvis noen vet om noe så setter jeg stor pris på svar!Tusen takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2016 bilradiospes.no Har sikkert det du trenger, for å sette inn en vanlig 2-din spiller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiocom Skrevet Oktober 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2016 Hei hvis det er en Golf 6 du skal ha det til er vel dette noe av det kuleste du kan montere. En 9'' Skjerm fra Alpine. https://www.audiocom.no/bilstereo/biltilpasset/hovedenheter/alpine-x901d-g6-navigasjonssytem-golf-6-9-skjerm-dab-4x50w-bt-usb-hdmi-flac-2004854-p0000014525 Siter Se våre produkter i vår Nettbutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg