HARKIZZ Skrevet August 10, 2016 Rapporter Share Skrevet August 10, 2016 Hei. Da har jeg begynt å få problemer med turtallet på A4 1.8tq min som jeg ikke finner ut av hvor jeg skal sjekke.Har byttet ut:PluggerCoilsaVann tempVeiv og kamsensorLambda sensorPakkning på innsug sidaPakkning på eksos sidaIngen sprekk i slangerFår ingen feil melding på datasprut software (motec m84)alle sensorene er i orden (tps,maf,lambda, dyserHar bensin trykkGått gjennom alle slanger som finnes: edit: Har den effekten jeg skal ha ustabil tomgang har bare økt mer å mer av i det siste 2 år, måtte da skru på gass-spjeldet for å få tomgang stabilt, men nå har jeg ikker mer igjen å åpne på spjeldet Hva mer er det jeg kan se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HARKIZZ Skrevet August 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2016 LØST Var spacer på innsugsida 5cm som begynte å bli slitt falsk luft som tok veien inn i innsug sida ., byttet ut den sammen med pakkingen. NÅ går den smooth som den skal på tomgang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg