ToyotaKassaRolla97 Skrevet Juli 13, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2016 Hei. Sliter med at dørhåndtakene på passasjersiden (foran og bak) er trege med å sprette tilbake etter man slipper dem. Dem står rett ut i luften Kan jeg bare smøre noe eller må det skiftes ut? Hvordan får jeg løs vindussveiven og dør åpneren?Har plukket vekk en skrue i bunn av døråpneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet November 2, 2016 Rapporter Share Skrevet November 2, 2016 Hvis utv. dørhåndtak ikke spretter tilbake etter at du har åpnet døra så vil jeg tro de må byttes ut. Kan prøve å smøre, men pleier å være en midlertidig løsning. Det er rett og slett rust som gjør at de ikke spretter inn igjen. Det er en låseklips/låsering mellom sveiven og dørtrekket som holder den på plass. Bruk en flat trekker og dytt den ut ,så får du av sveiven. Håper dette hjelper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg