Leif 44 Skrevet Juni 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2016 Hei, har en Citroen C5 2,0 hdi 2003, radioen i bilen synger på siste vers. Funnet en brukt orginal radio m/ cd til samme type bil. Lurer på om jeg kan sette denne direkte i bilen min, eller om jeg støter på evt problem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2016 Hvorfor ikke kjøpe ny og god spiller med bluetooth, DAB+ og full pakke? Du får ramme til din bil + adapter til ratt kontrollen. Jeg har selv byttet spiller i en C5 uten problemhttps://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/bilspesifikt-monteringsutstyr/monteringsrammer/1-din/ct24ct05 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif 44 Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2016 Ja aller helst det. Treng ingen omkoding på bilen etter evt innstallering av ny spiller, ikke orginal da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2016 Kjøper du en ny uoriginal spiller så er det bare plugg and play. Dra ut det gamle, Sett på ramma, koble opp kontaktene. På ratt betjening adapteret sitter det ISO overgang som gjør at alt blir kontakt mot kontakt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif 44 Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2016 Da skal jeg gå for den løsningen istedet. Tusen takk for hjelp og svar her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2016 Bare kontakt https://bilradiospes.no f.eks og si at du har en Citroen C5 2003 modell og ønsker å bytte spiller. Be de finne en spiller eller velg en selv og si at du trenger resten av adaptere og monteringsramme :) Så får du nok det du trenger Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg