RextonSsangyoung Skrevet Juni 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2016 Lurte på en ting, jeg har fyllt opp bilen med planker bak slik at jeg ikke får lukka bakluka , jeg skal kjøre på søppla i morra, men jeg kan se at det lyser en rød lampe forran i bilen om at bakluka er oppe, det jeg lurer på her er om jeg vil ha strøm på bilen i morra hvis jeg lar dette stå i dag og over natta , vil dette lyset i dashbordet trekke ut strømmen fra batteriet mitt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2016 lampa i dashbordet er sikkert en LED pære, eller liten 2-5W pære. Bilen bør kunne klare å stå over natten med en liten indikator på. Har selv klart å la kupelyset i bilen stå på over natten. Bilen startet dagen etter. (LED interiør pærer) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2016 Her vil lampa ta kvelden etter ca 30-45 minutter når bilen går i dvale. når du åpner ei dør eller setter på teningen. Så vil lampa lyse hele veien til dynga. Om du venter en time nå og går ut, å ser inn i bilen så vil du se det er mørt og lampa borte , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg