Poffs Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 mye mm er det snakk om da til bakluka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 mye mm er det snakk om da til bakluka? er ikke så veldig mye, men det er nok for å irritere meg ihjel for å si d sånn..men får ta det på en sommerdag..det skal gå med litt inngrep:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ok takk for bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 holder på med disse lyktene nå, men jeg får ennå større avstand fra luken ut til plasten enn MR_Simba hvor er det dere som har gjort dette har slipt? har dere forandret på selve tappen hvor bolten sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 lyktene passer rett på dem! men vi kjøpte alle nye stikkerne og to nye kontakter på dahles auto.klippa alle kablene nærmest mulig gamle kontaktene og klemte på de nye stikkerne,enklest syns jeg da. da ble det ikke så mye mygel. måtte ikke slipe en dritt. de helrøde passa veldig bra til svart bil så du bør nok ta en titt til tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 mine lykter passer ikke rett på men er litt forskjell på den gamle og den nye, en ser det nede i "hjørnet" nyelykten stikker lenger ut enn gamlelykten og til slutt det ser ut som det er bolten jeg har ringa rundt på forrige bilde som blir stående imot metallet som "vippepunkt", så jeg ikke får pressa lykta lenger inn hvordan har dere andre fått ordnet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg