mills_kaviar Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Jeg har lyst til å bruke blinklysene som markeringslys på bilen min. Jeg har allerede kjøpt inn topolet blinklyspære. Tenker å koble meg inn på parklyset, men har skønt at man må ha noe mer i tillegg. Det folk kaller for strømstjeler. Hva er det? Og hvor kan jeg få kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Modul er tingen Må ikke bytte pære. http://www.ebay.de/itm/US-Standlicht-Blinker-Module-BMW-Audi-Opel-VW-fuer-ALLE-/180853012077 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Fikk det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Hvor mye lyser det? Har du bilde? :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Har bilde I solskinn er det bare så vidt man ser det, men i skumring og mørket, ser det veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Ble bra da :) Lyst å kode inn US lys på min Audi å.. Men vet ikke om jeg vil gjøre bilen "ulovlig".. Alt annet er jo lovlig på bilen :P Litt godt å kjøre en bil som jeg vet de ikke finner noe på :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Er vel ikke akkurat så veldig ulovlig. Alle volvoer har jo markeringslys som synes forfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 De kommer med det originalt. Da er det lov :) Etter montere er ikke lov, mene.. Det skader jo ingen da. Om blinklys funksjonen virker som den skal så ser jeg ikke problemet. Hvordan oppfører blinklyset ditt seg hvis du skal blinke? Er vel et krav om at lyset skal blinke, altså slukke helt mellom hver blink. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Ok. Det var nytt for meg. Den slukker ikke mellom blinkene, men blir tydelig sterkere. Sånn som på amerikanske biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Ja, oki.. Kan være at jeg tar feil, men er noen som har sagt det til meg. Er der modulen er fin. Den slukker lyset mellom hvert blink :) Men bilen ble kul da *tommel opp* :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2016 Kan være jeg også tar feil :p Det beste var at jeg fikk våtslipt og polert opp lyktene. De var skikkeige grå-gule. Førbilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Solheim Skrevet Mars 6, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2021 eg har og planer om og få parklys i blinklysa mine. men veit ikkje kva lending som går inni lykta, som eg må feste modulen på. får det er vel san at man skal splirte plussen som går ril blinlysa. og sette modylen mellom. med den tredje ledningen på pluss frå parklysene. noen tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2021 Oi dette var en stund siden jeg gjorde, men mener å huske at jeg kjøpte blinklys med to glødetråder i, lodda på ledning til parklyspolen på blinklyspæra. Og tjuvkobla meg inn på parklysledninga den veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Solheim Skrevet Mars 6, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2021 Tusen takk får kjapt svar. Har du bilde av bilen din. Vist du fortsatt har den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2021 Solgte den i august 2016. Da hadde den gått 280k :D Patrick Solheim reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg