Sigillum Skrevet Februar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2016 Har begynt å koble opp anlegg i min nye T6 Vil bruke den originale spilleren så har koblet opp en line out converter LC2i. Har en SPL monoblock som skal drive en 8" Ground Zero , plassert under sete ! Alt er ferdig koblet og skulle stille inn LC2ien nå men da ser jeg at monoblocken sto i Protect. Byttet forsterker for å prøve å se om det var ampen som var defekt, men får samme på den, lyser Protect med en gang jeg kobler til remoten. Noen ideer på hva som kan være galt? Tok strøm fra batteriet under fører sete. Jordet i setebeltet. Har aldri koblet LC2i før men den skal vel også kun ha strøm og jord, samt +\- fra høyre og venstre høyttaler? Altså 4 ledninger inn på Converteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2016 Napp ut LC2i fra forsterkeren, og mål spenningen inn på forsterkeren, uten remote tilkoblet. Har du 12v+ der?? Mål så mellom remoteledningen og jord med spilleren på. Har du 12+ der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2016 Da har jeg målt og jeg har 12v på alle steder....byttet om på + / - på høyttaler kablene til lc2i også får å se om det hadde noe betydning men nei...noen andre forslag :-)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2016 Da har jeg målt og jeg har 12v på alle steder....byttet om på + / - på høyttaler kablene til lc2i også får å se om det hadde noe betydning men nei...noen andre forslag :-)? Går forsterkeren i protekt uten signalkablene fra lc2i tilkoblet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg