Zetec Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Nå skal jeg bygge om bilen igjen, denne gangen blir det mest innvendig.. Følg med =) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Ennda en prosjekt tråd:) Konge:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Da har jeg fått begynt, det jeg holder på med nå stort sett er å få reparert fangerene foran og bak, snart ferdig, samt bilstereoen. Prosjektet jeg holder på med nå er å få inn 3x 5,25" komponent sett i dashen, siden dette ikke er orginalt på mondeoen så fikk man jo bare lage noe hull :) Så dette ble da sånn som dette: På høyresiden er det vel og merke litt problemer, pga senkingen i dashen, til å legge fra seg så mye rart i, så her måtte jeg få mekket noe i glassfiber: Denne skal nå trekkes med 5mm skumgummi, og deretter med vinyl eller noe som er likt som dashbordet hvertfall =) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Samme med konsollen på toppen, til speedometer og ventilasjonen i midten av bilen, her måtte jeg modifisere litt.. Resultatet ble slik: I bilen ble det slik: Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Tøft!kiddie Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Tøft ja! gleder meg til å se hvordan det blir tilslutt :) få flere bilder etterhvert som ting skjer da ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Det kommer =) Henta siste delen av anlegget i dag, så nå begynner det å bli alvor ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 stilig! tror ikke det har blitt gjort før! :cool: har bare sett innfelt skjerm der mitt-viftekanalene er før.. tøft dette!:D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja, tiden vil jo vise hvor bra det blir :) Har hatt dvd-spilleren der en stund, og det ble sykt mye bedre enn sånn det var.. Nå skal jeg ha en cd/mp3 spiller nede i orginalhullet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 tøft med surround i bil :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 oh jess ;) Gleder meg som en liten drittunge til jeg er ferdig.. Har du fått ordna noe anlegg i din bil forresten ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 nei har ikke lagt mange kronene i det..! :rolleyes: kun en 12" RF punch.. pluss skifta ut ford høyttalerne i dørene da.. har så mye skrot baki bilen.. ;) får se om jeg får rota meg til en grei 'boot build' etterhvert.. bare få litt kapital :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by jackpot nei har ikke lagt mange kronene i det..! :rolleyes: kun en 12" RF punch.. pluss skifta ut ford høyttalerne i dørene da.. har så mye skrot baki bilen.. ;) får se om jeg får rota meg til en grei 'boot build' etterhvert.. bare få litt kapital :D Oki, Du får jo si ifra da, jeg er forhandler nå, for det meste som er verdt å ha ;) og har jo seff. meget gode priser :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Zetec Oki, Du får jo si ifra da, jeg er forhandler nå, for det meste som er verdt å ha ;) og har jo seff. meget gode priser :) Er på jakt etter en rimelig å grei 4 kanalers forsterker Zetec, noe du kan skaffe for slikk og ingenting??? Må være "ekte" 4 kanaler siden jeg vil utnytte min VDO spiller max. Send meg PM om du skulle ha noe (gjelder dere andre også) :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Zetec Oki, Du får jo si ifra da, jeg er forhandler nå, for det meste som er verdt å ha ;) og har jo seff. meget gode priser :) høres bra ut..!:cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg