Mondeo V6 Skrevet Desember 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2015 Har nå etter å lest på ørten forum, bestemt meg for å prøve en Ching dong spiller. 8"l D5153ZA Denne skal ifølge ande forumbrukere rundt om i verden være det beste produsert av Eonon så langt. Positive er at det er DAB+. Ny 2 kjerne prossesor, bedre oppløsning skjerm og bedre software. Processor: ARM11 Memory: 256 MB Operation System: WinCE 6.0 GPS Dual Zone Function Dual CAN bus Function Android 4.4 7 Ifølge Eonon, er nå bugs med ratt knappene fikset og skal fungere 100% Stemmer også med hva brukerne på diverse forum har erfart. Andre bugs og hikk ups skal også være ordnet på denne modellen. Som vist nok er helt ny modell. Får også opp klima panelet i skjermen og kjøre computeren. Rygge sensor kommer også opp på skjermen med avstands måler Spilleren virker nesten for god til å være sann, men gir den en sjanse. Prisen inn til Norge med Dab+ versjonen er 4000.- Kommer en oppdatering når vidunderet er montert og testet ut Vist noen har denne spilleren, så vil jeg gjerne høre om erfaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2015 Kom gjerne med en preview på spilleren da den er montert ;) Selv ønsker jeg å vite hvordan lyd kvaliteten er. Hva slags forsterkere og høyttalere i dørene har du idag? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Desember 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2015 Følger!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2015 Oppsettet i dag, er 10 orginal høytalere. Spent på lyden selv. Hat china spiller for noen år siden, og den var rævva. Håper det er blitt bedre. Kjørt V70 sumum siste året med det største anlegget med orginal sub. Så gedigen nedtur lydmessig å komme over i Golfen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2015 Tror jeg hadde kjørt safe med en Kenwood, Alpine eller Pioneer spiller om lydkvaliteten er viktig ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg