Trondsen92 Skrevet Desember 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2015 Har nylig bynt å tatt i bruk bakviskeren på min a4 b6 1.8tqa. Nå lever den sitt eget liv.. visket mye uten at jeg skrudde den på, og nå må jeg vente lenge før at den skal reagere når jeg skrur på bakviskeren. Noen som har vært borti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2015 Typisk feil det. Vann renner inn via akslingen og ødelegger/tuller til visker motoren. Er derfor de har funnet opp denne:http://www.partsandretards.no/eksterior/glassplugg-bakrute/glassrute-plugg Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2015 Hmm.. er det mo vits å kjøpe ny motor, eller blir den også ødelagt med en gang? Madammen er avhengig av å se ut bakruten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2015 Ny motor er jo ny. Da vil den nok virke i noen år til. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2015 Da får jeg finne en ny motor så madammen blir fornøyd:) Tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg