johmolan Skrevet August 15, 2015 Rapporter Share Skrevet August 15, 2015 Dreneringen til klimaanlegget er tett på min 3b. Hvor finner jeg utløpet på dette så jeg kan få "staket" det opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 17, 2015 Rapporter Share Skrevet August 17, 2015 Om det er tett så ta av dekselet som sitter inn mot vinduet, bytt polenfilteret og gjør reint rundt der. Kommer det vann inn i bilen eller hva mener du med klima er tett. Klimaet sirkulerer, Er tørkeren som fordamper bort væske på 3b? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmolan Skrevet August 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2015 Det går en slange fra klima og ut gjennom torpedoveggen og ut under bilen for drenering. Det jeg lurer på er hvordanan enklest kommer til denne slangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg